zondag 3 maart 2013

Lengua

Zoals elke zondag komen we samen met de hele familie en kookt er telkens iemand. Ook deze zondag was het niet anders, hoewel... 

Eerst een lekkere soep gegeten, met dit keer vis in. Normaal kan je er altijd een stukje vlees in terug vinden. Nadien kwam het hoofdgerecht. Zoals gewoonlijk rijst, een aardappel, wat sla en een stuk vlees. Ik begon met het eten van mijn stukje vlees. Al snel vroeg ik me af wat ik in men mond had. De structuur was anders en ook de smaak. Ik keek beter naar mijn bord en zag nog een ander soort stuk vlees liggen dan normaal. Ik dacht in mezelf: oh nee, is dit wat ik denk dat het is?! Ik vroeg aan Monica wat het was, en inderdaad, het was tong van een koe. Ik wist niet goed hoe te reageren, want ik wilde niet onbeschoft zijn. 

Nadien probeerde ik nog een stukje op te eten, maar ik kreeg het echt niet op. Ik vond het echt erg, want normaal kan ik alles eten. Voor hen is dit ook een delicatesse. Ik excuseerde me en uiteindelijk at Patricio mijn stuk verder op.

Zo dit was mijn zondagse maaltijd, niet voor herhaling vatbaar!

Ciao
Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten